بلاگ اپیلیدی

معرفی و آموزش دستگاه آرایش زیبایی و لوازم شخصی برقی مدلهای اپی لیدی و اپیلاتور برندهای فیلیپس رمینگتون براون پرومکس پاناسونیک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

بلاگ اپیلیدی

معرفی و آموزش دستگاه آرایش زیبایی و لوازم شخصی برقی مدلهای اپی لیدی و اپیلاتور برندهای فیلیپس رمینگتون براون پرومکس پاناسونیک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰

با وجود این واقعیت که طیف وسیعی از تکنیک های حذف مو وجود دارد ، خواهید فهمید که برخی از طریق آزمایش و خطا از دیگران برتر هستند. انجام روش های خاص خود می تواند برای خلاص شدن از شر موهای زائد مورد استفاده قرار گیرد ، اما نتایج همیشه ایده آل نیستند. حذف مو به طور سنتی با مفهوم منفی همراه است. بسیار دردناک و افتضاح توصیف شده است. با این حال ، با پیشرفت تکنولوژی ، تصور می شد که حذف بدون درد خواهد بود ، و این کار نیز شد! با این حال ، رویه های جدید پیامدهای ناخواسته ای به همراه داشت. اگر به دنبال چیز دیگری هستید ، اپیلاتور ممکن است روش حذف مو باشد.

 

 

 

اپیلاتور چیست؟

اپیلاتورها روش مناسبی برای از بین بردن مو از ریشه هستند و پوستی صاف و بدون مو را پشت سر می گذارند. اپیلاسیون مو ، برخلاف اپیلاسیون و موچین ، به زیر سطح پوست تا ریشه فولیکول مو می رود.

اپیلاسیون با از بین بردن موهای ریشه ، از سلول های پوست محافظت می کند ، به جای اینکه مواد مغذی پوست را همراه با مو از بین ببرد ، همانطور که اثر تأسف آور روش هایی مانند اپیلاسیون است.

همچنین باید توجه داشته باشید که اصطلاح اپیلاسیون به هرگونه از بین بردن مو از زیر سطح پوست و نه صرفاً استفاده از اپیلاتور برقی اطلاق می شود.

اپیلاتورها در مدل های سیم دار ، شارژی و باتری دار عرضه می شوند. دستگاه های باتری را می توان در دو حالت مرطوب و خشک استفاده کرد.

اپیلاتور خشک ، که ممکن است بدون آب استفاده شود و اپیلاتور مرطوب ، که به شما امکان می دهد موها را در حمام یا دوش بگیرید ، دو گزینه هستند. دستگاه های باتری دار در هر دو محیط مرطوب و خشک کار می کنند.

به نظر می رسد برداشتن مو از ریشه یک عمل ناخوشایند باشد. و ، بله ، اپیلاسیون می تواند برای برخی از افراد ناراحت کننده باشد ، به

 

اپیلاتور چگونه کار می کند؟

اپیلاتور برقی با گرفتن دیسک های فولیکول در ریشه آن ، موها را از بین می برد. این یک وسیله جمع و جور و دستی با موتور الکتریکی است.

اپیلاسیون در اصل همان موج زدن برقی است ، اما در مقیاس بسیار بزرگتر. انواع مختلفی از اپیلاتورها از زمان معرفی آنها وجود داشته است ، اما اپیلاتورهای موچین محبوب ترین و موثرترین هستند.

وقتی موچین انرژی به دست می آورند ، خیلی سریع شروع به چرخش می کنند. آنها باز و بسته می شوند تا همزمان چندین مو را از ریشه گرفته و از بین ببرند.

اپیلاتورها معمولاً دارای دو سرعت چرخش هستند که به شما امکان می دهد سرعت کمتری را برای مناطق حساس تر انتخاب کنید.

لوازم جانبی متنوعی با بسیاری از اپیلاتورها گنجانده شده است.

 

نحوه استفاده از اپیلاتور 

لایه برداری می تواند با از بین بردن سلولهای مرده پوست از موهای رشد نکرده جلوگیری کند. بنابراین قبل از استفاده از اپیلاتور استفاده از لایه بردار را فراموش نکنید.

برای شروع اپیلاتور را با زاویه 90 درجه در برابر پوست خود قرار دهید. دستگاه را از پوست دور نگه دارید. در عوض آن را آزادانه در برابر پوست خود نگه دارید. پوست خود را محکم بکشید و اپیلاتور را به آرامی در جهت رشد مو حرکت دهید.

به آرامی روند را ادامه دهید. سعی کنید عجله نکنید ، حتی اگر وسوسه انگیز باشد. این می تواند باعث شکسته شدن موها و از بین بردن آنها شود.

یک ژل آرامبخش روی پوست خود بمالید.
پس از اپیلاسیون ، از لوسیون های روغنی و مرطوب کننده های مرطوب کننده استفاده کنید تا از گرفتگی فولیکول های مو و موهای داخل شده جلوگیری کنید. برای آرامش پوست ، از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

آیا اپیلاتور دردناک است

اگر در اپیلاسیون تازه وارد هستید ، باید انتظار برخی از ناراحتی ها را داشته باشید ، اما ما فکر نمی کنیم این شدت به اندازه ترس شما باشد!

این احساس بیشتر شبیه احساس سوزن سوزن شدن یا هوشمند شدن است تا درد واقعی ، و با بیشتر اپیلاسیون احساس شما محو می شود.

اپیلاسیون مانند اپیلاسیون برای برخی از افراد ممکن است ناخوشایند باشد زیرا شامل کشیدن مو از ریشه است.

از آنجا که از بین بردن مو از پوست مرطوب ناراحتی کمتری برخوردار است ، استفاده از اپیلاتورهای خشک و خشک هم کمتر ناراحت کننده است. اگر ناراحتی غیرقابل تحمل باشد ، استفاده از کرم مرطوب کننده قبل از برداشتن مو ، عذاب را به حداقل می رساند.

اگر اپیلاتور به شما امکان می دهد سرعت عمل را تنظیم کنید ، حفظ آن در پایین ترین سطح ممکن است به شما در کاهش درد در طی عمل کمک کند.

مزایای اپیلاتور 

بسیاری از سالها از اپیلاتور استفاده می کنند و به چند دلیل آن را دوست دارند:

▪اپیلاسیون صافی طولانی مدت ایجاد می کند ، که یکی از بزرگترین مزایا است. اپیلاسیون موها را از ریشه پاک می کند و باعث می شود که رشد مجدد آنها بیشتر شود.

▪ وقتی با روش های درمانی جایگزین موی زائد مانند اپیلاسیون که ممکن است هر جلسه 40 دلار یا بیشتر هزینه داشته باشد یا هزینه خرید تیغ در هر ماه ، مقایسه شود ، اپیلاسیون می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

▪این مو را از ریشه پاک می کند ، به این معنی که شما مجبور نیستید هر چند مرتبه اصلاح کنید و هنگام انجام آن به سرعت رشد نمی کند.

▪استفاده از آن فقط چند دقیقه طول می کشد و من می توانم این کار را انجام دهم در حالی که زیر دوش هستم و دیگر نگران خیس شدن موهایم نیستم.

▪این مانند یک درمان آبگرم احساس می شود. این سلول های پوستی مرده را از بین می برد و شما ممکن است انواع مختلفی از ابزارهای حذف مو را در بازار دیده باشید.

▪از موی بر روی پاها ، دست ها ، صورت ، زیر بغل و قسمت های خصوصی بدن می توان استفاده کرد. با تضمین حریم خصوصی شما وجود دارد.

▪اگر به مدت طولانی از اپیلاتور استفاده کنید ، در دراز مدت فوایدی خواهید برد. از آنجا که ریشه موهای شما دوباره احیا می شوند ، بنابراین رشد مو به مرور زمان کند می شود.

در همین حال ، موها با نوک های ظریف تری نسبت به موهای تراشیده شده رشد می کنند و باعث می شوند رشته ها نرمتر و کمتر دیده شوند.

معایب اپیلاتور 

از آنجا که سکه دارای دو صورت است ، اپیلاتور نیز معایب خاص خود را دارد.

▪استفاده از اپیلاتور برای از بین بردن موهای ناخواسته معمولاً روشی ایمن تلقی می شود. در ابتدا ممکن است ناخوشایند یا ناخوشایند باشد.

چند جلسه اول ممکن است طاقت فرسا باشد. برخی از افراد اپیلاسیون را انجام می دهند و متوجه می شوند که این کار برای آنها بسیار زیاد است. با این حال ، برای کسانی که می توانند چند بار اول را پشت سر بگذارند بهتر می شود.

▪پوست شما پس از اپیلاسیون قرمز خواهد شد. به دلیل این ناراحتی ، اگر از اپیلاتور استفاده می کنید ، امتحان کنید اپیلاسیون در شب یک راه حل ساده است. این اجازه می دهد تا پوست شما بهبود یابد قبل از اینکه مجبور شوید دوباره در انظار عمومی بیرون بروید.

▪برای برخی از افراد ، هزینه اولیه اپیلاسیون می تواند گران باشد. بدون شک گرانتر از یک بسته تیغ یکبار مصرف و کرم اصلاح است.

▪اگر خیلی سریع بروید یا دستگاه را در جهت مخالف رشد مو حرکت دهید ، ممکن است مو را بشکنید نه اینکه آن را از ریشه بیرون بیاورید. این موهای کوتاه تر و شکسته بیشتر احتمال رشد و نمو یا آلودگی دارند.

اپیلاتور مخصوص موهای صورت

موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد صورت و سایر نقاط بدن یکسان نیستند. اگر قبلاً مالک آن هستید ، ممکن است از ارزش آن آگاه باشید. سایر افرادی که هنوز خریداری نکرده اند باید به لیست بهترین موهای زائد صورت در زیر مراجعه کنند.

 

منبع: 

https://getgoodmorningimage.com/what-is-an-epilator/

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • لوازم ارایشی لوازم ارایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی