بلاگ اپیلیدی

معرفی و آموزش دستگاه آرایش زیبایی و لوازم شخصی برقی مدلهای اپی لیدی و اپیلاتور برندهای فیلیپس رمینگتون براون پرومکس پاناسونیک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

بلاگ اپیلیدی

معرفی و آموزش دستگاه آرایش زیبایی و لوازم شخصی برقی مدلهای اپی لیدی و اپیلاتور برندهای فیلیپس رمینگتون براون پرومکس پاناسونیک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

  • ۰
  • ۰


هنگام بسته بندی برای رفتن به تعطیلات ، ما اغلب مجبوریم سشوار خود را فدا کنیم تا به چیزهای دیگر مانند مایو و کلاه آفتابی مان فضا بدهیم ، و ما را از دست سشوارهای وحشتناک هتل رنج می برد که نمی توانند کارها را به خوبی انجام دهند. سشوار ما در خانه اما آن روزها دیگر از بین رفته است! به لطف سشوارهای جمع و جور مسافرتی ، دیگر مجبور نیستیم به سشوارهای وحشتناک هتل تکیه کنیم و می توانیم موهای خود را بیاوریم. دیگر نه فضای چمدان و نه موهایمان را قربانی می کنیم.

سشوارهای مسافرتی سبک ، جمع و جور و بسته بندی آسان هستند ، بنابراین موهای شما هر کجا که بروید عالی به نظر می رسند. اما با وجود تعداد زیادی سشوار مسافرتی ، چگونه می دانید کدام سشوار مسافرتی برای شما و موهای شما مناسب است؟

خوشبختانه ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. با استفاده از این راهنما ما به شما کمک می کنیم بهترین سشوار مسافرتی را برای ماجراجویی های خود انتخاب کنید. دستان خود را پایین نگه دارید ، بهترین سشوار مسافرتی BaBylissPRO Nano Titanium Dryer است . در حالی که امروزه بهترین گزینه موجود در بازار است ، بسیاری از گزینه های با کیفیت دیگر وجود دارد که ممکن است بهتر با نیازها و ترجیحات شما مطابقت داشته باشد. بنابراین ، این راهنمای جامع را بخوانید تا دریابید کدام یک از سشوارهای زیر برای شما بهترین سشوار اندازه مسافرتی است!

مقایسه بهترین سشوارهای مسافرتی با ولتاژ دوگانه
در زیر لیستی از بهترین سشوارهای مو برای سفر آورده شده است. لطفاً برای خواندن نظرات و بررسی قیمت ، روی نام سشوار کلیک کنید.

در بهترین سشوارهای مسافرتی به دنبال چه چیزی باشید
برخی از تفاوت های اصلی بین سشوارهای معمولی و سشوارهای مسافرتی ویژگی ها و اندازه آنها است. در حالی که مسافرت با بهترین سشوارهای جمع و جور راحت تر است ، اما احتمالاً ویژگی های کمتری نسبت به سشوار معمولی سایز معمولی شما خواهند داشت. در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام خرید سشوار در بازار باید به آنها توجه کنید…

 

 

 

1. در حالی که لوازم جانبی مانند متمرکز کننده ، پخش کننده و شانه با بسیاری از سشوارهای معمولی موجود است ، این مورد همیشه در مورد سشوارهای مسافرتی صدق نمی کند. این مهم است که بدانید در سشوار به چه چیزی نیاز دارید تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر موهای فر دارید ، به احتمال زیاد به دنبال بهترین سشوار مسافرتی با دیفیوزر هستید. در حالی که پیوست ها راحت هستند ، اما فضای بیشتری را در چمدان شما اشغال می کنند. خبر خوب این است که حتی اگر دستگاه های پخش کننده و شانه چندان متصل نیستند ، معمولا بهترین سشوارها برای سفر شامل یک دستگاه متمرکز کننده هستند.

 

2. تنظیمات
در حالی که سشوارهای مسافرتی را می توان تنها در دو تنظیم حرارت و سرعت محدود کرد ، بهترین سشوارهای مسافرتی کار را به خوبی انجام می دهند. برخی حتی دارای دکمه شات سرد هستند تا موهای شما را با هوای خنک خشک کرده و احتمال آسیب حرارتی را کاهش دهد. شما همچنین باید به دنبال بهترین سشوارهای یونی مسافرتی باشید زیرا از رطوبت هوا برای صاف شدن موهای شما استفاده می کنند. تنظیمات برای برخی مهم است ، اما برای برخی دیگر مهم نیست ، بنابراین فقط قبل از خرید به تنظیمات توجه کنید.

3. اندازه
سشوارهای مسافرتی به گونه ای طراحی شده اند که هنگام سفر به راحتی بسته بندی شوند ، اما فرض نکنید اندازه کوچکتر به معنای قدرت کم است. در حالی که آنها بسیار کوچکتر هستند ، برخی از آنها هنوز مقدار زیادی وات دارند. کوچکترین سشوار مسافرتی ممکن است قدرت بیشتری از آنچه شما فکر می کنید داشته باشد. به طور معمول ، دسته نیز جمع می شود و قرار دادن آن در گوشه کیف بسیار راحت تر می شود.

4. ولتاژ / ایمنی
مهمترین تفاوت بین بهترین سشوارهای مسافرتی برای اروپا (و تقریباً هر کشور دیگر) با ایالات متحده در ولتاژ است. ولتاژ در اروپا حدود 220 ولت است ، در حالی که ولتاژ در آمریکا حدود 110 ولت است. برای اینکه موهای خود را با خیال راحت خشک کنید ، سشوار شما باید دارای ولتاژ مناسب باشد. در صورتی که ولتاژ صحیح نباشد ، سوزن مو فیوز می زند و کار نمی کند. به جای این که مجبور باشید ولتاژ را به طور مداوم با کشوری که در آن هستید بررسی کنید ، بهتر است به دنبال بهترین سشوارهای مسافرتی دو ولتاژ باشید تا دیگر نگران کننده نباشد. برای کمک به شما ، ما فقط سشوارهای دو ولتاژ را در این مقاله ذکر کرده ایم.

به خاطر داشته باشید: حتی با استفاده از سشوار ولتاژ دوگانه ، باز هم باید آداپتور مسافرتی داشته باشید تا این دوشاخه در پریزهای بین المللی جا بگیرد.

 

بهترین نظرات سشوار سفر
ما می دانیم که برنامه ریزی و بسته بندی برای سفر می تواند استرس زا باشد ، بنابراین ما پیش رفتیم و تمام تحقیقات را برای شما انجام دادیم. در زیر نظرات ما در مورد بهترین سشوارهای مسافرتی موجود در بازار آمده است:

خشک کن نانو تیتانیوم BaBylissPRO
سشوار BaBylissPro TT
با توجه به همه موارد ، خشک کن BaBylissPRO نانو تیتانیوم بهترین سشوار مسافرتی است که می توانید خریداری کنید. تقریباً فوراً موهای شما را خشک می کند و از آنجا که کوچکترین سشوار مسافرتی با دسته تا شو است ، بسته بندی آن بسیار آسان است. چیزی که آن را بهتر می کند این است که از قبل مجهز به استفاده در هر نقطه از جهان است. فقط با چرخاندن یک دکمه ، از 110 ولت به 250 ولت تغییر می کند. این سشوار سبک دارای یک پانچ بزرگ با توان 1000W است و موهای شما را براق و براق می کند بدون اینکه باعث آسیب حرارتی شود. به محض استفاده از سشوار نانو تیتانیومی BaBylissPRO ، متوجه خواهید شد که چرا بهترین سشوار مسافرتی در بازار است.


سشوار مسافرتی JINRI
هنگام استفاده از سشوار مسافرتی JINRI برای موهای با کیفیت سالن آماده شوید. قدرت آن 1875W است ، به این معنی که بسیار قدرتمند است و در وقت شما صرفه جویی می کند و یکی از بهترین سشوارهای مسافرتی دو ولتاژ می شود. سشوار مسافرتی JINRI دارای تنظیمات متعدد حرارت و سرعت و حتی یک دکمه شات سرد است. دسته با قابلیت راحتی طراحی شده است ، دسته جمع می شود ، دستگاه تغلیظ کننده قابل جابجایی است و یک حلقه آویزان برای سهولت در بسته بندی و ذخیره سازی وجود دارد. اگرچه این شرکت به طور کامل پشت محصول خود ایستاده است ، زیرا می دانند که سشوار مسافرتی خوبی تولید کرده اند ، اما در هر صورت دارای ضمانت نامه طولانی مدت هستند. راستش را بخواهید ، شما نمی توانید با سشوار مسافرتی JINRI اشتباه کنید.


سشوار مسافرتی Revlon Compact
این جزئیات کوچک است که سشوار مسافرتی Revlon Compact را به یکی از بهترین سشوارهای مسافرتی موجود تبدیل کرده است. درپوش پایانی علاوه بر سبک بودن و جمع و جور بودن ، قابل جدا شدن است و دارای سپرهای ضد لغزش است. این بهترین سشوار برای مسافرت است ، به ویژه هنگامی که به مقصدی مرطوب می روید. چه برای دیدن مناظر جامائیکا و چه برای بازدید از بهترین پارک های ملی آمریکای جنوبی ، گرمای مطلوب آن حجم ایده آل را ایجاد می کند ، بنابراین دیگر برای سشوار زیبا نیازی به سشوار اندازه کامل ندارید. این هم مسافرتی است ، هم مقرون به صرفه است و همواره برخی از بهترین بررسی های خشک کن موهای مسافرتی را به صورت آنلاین دارد. سشوار مسافرتی Revlon Compact خریدی است که هرگز در مورد آن فکر نمی کنید.

 

سشوار جمع و جور Conair با دسته تاشو
سشوار جمع و جور Conair با دسته تاشو دارای هر چیزی است که شما نیاز دارید تا مطمئن شوید موهای شما بدون توجه به جایی که در جهان هستید ، عالی به نظر می رسند. این حالت دهنده همه کاره اغلب به عنوان بهترین سشوار مسافرتی با ولتاژ دوگانه در نظر گرفته می شود زیرا با تنظیمات متعدد حرارت/سرعت و دکمه شات خنک می تواند انواع مدلهای منحصر به فرد را در اختیار شما قرار دهد. به لطف دسته تاشو ، چه آن را در کیف چمدان خود قرار دهید و چه در چمدان دستی شیک جدید ، می توانید تقریباً در هر مکانی جا دهید. سشوار جمع و جور Conair با دسته تاشو که بهترین سشوار مسافرتی یونی نامیده می شود ، لوازم جانبی جدید مورد علاقه شما در سفر خواهد بود.

 

خشک کن تاشو T3 Featherweight جمع و جور
T# سشوار مدل موی سبک
T3 Featherweight بهترین سشوار سبک وزن مسافرتی است که بدون وز شدن می تواند نتایج کاملی را برای شما به ارمغان آورد. فناوری پیشرفته گرمای عالی را با سرعت ملایم ارائه می دهد که به آب بندی رطوبت و افزایش درخشش کمک می کند. طناب نه پا یک ظاهر طراحی را در هر کجا که هستید آسان می کند و بسته بندی سیم و کیف ذخیره سازی باعث می شود که بتوانید وسایل خود را جمع کرده و بروید. اگرچه T3 یک نام تجاری بزرگ نیست ، این سشوار براق یکی از لوکس ترین سشوارهایی است که می توانید پیدا کنید. به عنوان بهترین سشوار اندازه مسافرت ، سشوار تاشو جمع و جور T3 Featherweight مطمئناً از انتظارات شما فراتر می رود.

 

سشوار دو ولت Andis MicroTurbo
سشوار مو Andis MicroTurbo
کوچک ، اما قدرتمند ، سشوار Andis MicroTurbo دو ولتاژ دارای رای ما برای بهترین سشوار جمع و جور مسافرتی است. قدرت آن 1600 وات است و می توانید موهای خود را حتی در مواقع عجله خشک کنید. دوگانه بودن ولتاژ و حفاظت در برابر ضربه ، سفر را با آن بسیار مناسب می کند ، و در صورت نیاز به استفاده از آن در اواخر شب یا صبح زود ، فن و موتور آرام مزاحم دیگران نمی شود. بهترین قسمت این است که بسیار بادوام است ، بنابراین می تواند سالها شما را در سفرها دنبال کند. چیزهای زیادی در مورد سشوار Andis MicroTurbo دو ولتاژ وجود دارد.

 

سشوار تاشو برتا
اگر قصد دارید Eurotrip انجام دهید ، سپس سشوار تاشو Berta را بررسی کنید. به دلیل ولتاژ دوگانه و دسته تاشو ، بهترین سشوار مسافرتی برای اروپا خواهد بود. این کوچکترین سشوار موجود در بازار نیست ، اما با 1875 وات تضمین می کند که کار را انجام دهد. موتور DC با عمر طولانی طراحی شده است تا در طول ماجراجویی های شما در سراسر جهان دوام بیاورد. سشوار تاشو برتا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و ظاهری حرفه ای به موهای شما می بخشد تا برای هر کاری آماده باشید. اگر به دنبال سشوار جدید هستید ، این محصول همیشه دارای رتبه برتر است ، این محصول را از دست ندهید.

 

سشوار مسافرتی Gammapiu ETC
سشوار GammaPiu ETC
خرید سشوار مسافرتی Gammapiu ETC می تواند زمان خشک شدن را تا 25 درصد کاهش دهد. بهترین سشوار مسافرتی کوچک ، نتیجه کسری از مبلغی را که در سالن پرداخت می کنید به شما ارائه می دهد. نه تنها سبک و جمع و جور است ، بلکه آرام نیز هست ... مناسب برای اقامت در هتلی در پاریس یا اجاره اتاق Airbnb در لندن. آرایشگرهای حرفه ای عاشق سشوار مسافرتی Gammapiu ETC هستند و ما مطمئن هستیم که شما نیز دوست خواهید داشت.

 

استایلر سرامیکی دسته دار تاشو Conair MiniPRO
سشوار Conair MiniPro
رنگ قرمز زیبا همراه با ویژگی های چشمگیر ، Conair MiniPRO Folding Handle Tourmaline Ceramic Styler را به یکی از بهترین سشوارهای مسافرتی برای شما تبدیل کرده است. با تنظیمات متعدد حرارت و سرعت ، قابلیت ولتاژ دوگانه و گرفتن بدون لغزش ، این سشوار مناسب است که می توانید برای سفر آخر هفته به نیویورک ، تعطیلات خانوادگی به فرانسه و حتی هنگام کوله پشتی از طریق بلیز با خود ببرید . با قدرت 1200 وات ، تمام قدرت مورد نیاز را بدون اضافه کردن وزن به کیف به شما می دهد.

 

Hot Tools Ht1044 Ionic Travel سشوار
سشوار سشوار Hot Tools
سشوار پرطرفدار بنفش Hot Tools Ht1044 Ionic Travel Hair Fry می تواند موها را با سرعت بی سابقه ای خشک کند. فناوری آن می تواند همه چیز را از کاهش موخوره تا افزایش درخشندگی و نرمی انجام دهد. دسته نه تنها برای ذخیره آسان و ولتاژ دوگانه آن را برای سفر مناسب می کند ، بلکه بهترین سشوار مسافرتی با دیفیوزر نیز می باشد. ما می دانیم که یافتن سشوار با کیفیت دوگانه با دیفیوزر دشوار است و به همین دلیل این قطعا یکی از بهترین سشوارها برای سفر است. اگر موهای فر دارید ، به دنبال سشوار Hot Tools Ht1044 Ionic Travel Hair سشوار نباشید. این یک ارزش عالی برای راحتی آن و همه چیزهایی است که ارائه می دهد.

 

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • لوازم ارایشی لوازم ارایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی