بلاگ اپیلیدی

معرفی و آموزش دستگاه آرایش زیبایی و لوازم شخصی برقی مدلهای اپی لیدی و اپیلاتور برندهای فیلیپس رمینگتون براون پرومکس پاناسونیک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

بلاگ اپیلیدی

معرفی و آموزش دستگاه آرایش زیبایی و لوازم شخصی برقی مدلهای اپی لیدی و اپیلاتور برندهای فیلیپس رمینگتون براون پرومکس پاناسونیک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با وجود این واقعیت که طیف وسیعی از تکنیک های حذف مو وجود دارد ، خواهید فهمید که برخی از طریق آزمایش و خطا از دیگران برتر هستند. انجام روش های خاص خود می تواند برای خلاص شدن از شر موهای زائد مورد استفاده قرار گیرد ، اما نتایج همیشه ایده آل نیستند. حذف مو به طور سنتی با مفهوم منفی همراه است. بسیار دردناک و افتضاح توصیف شده است. با این حال ، با پیشرفت تکنولوژی ، تصور می شد که حذف بدون درد خواهد بود ، و این کار نیز شد! با این حال ، رویه های جدید پیامدهای ناخواسته ای به همراه داشت. اگر به دنبال چیز دیگری هستید ، اپیلاتور ممکن است روش حذف مو باشد.

 

 

  • لوازم ارایشی لوازم ارایشی
  • ۰
  • ۰

امروزه سشوار به بخشی جدانشدنی از نظافت شخصی همه ما تبدیل شده است. اما بسیاری از مردم حتی در صورت وقوع کوچکترین اشکالی در دستگاه سشوار خود اقدام به تعویض آن می کنند. در حالی که می توان خیلی از این مشکلات را به سادگی و با بررسی چند مورد حل کرد. در این مطلب انزل وب با شما آموزش تعمیر سشوار در خانه را مرور خواهیم کرد.

 

آموزش تمیز کردن و تعمیرات سشوار در خانه

How to Repair a Hair Dryer at Home

سشوارها در انواع و اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند ولی همه آن ها دارای بخش ها و شیوه کاری یکسانی هستند. پیش از این در انزل وب به آموزش تصویری تعمیر دسته بازی و آموزش کامل تصویری تعمیر اسپیکر پرداخته شده است. در همین راستا می خواهیم در این مطلب به آموزش تصویری تعمیر سشوار بابلیس ، فیلیپس ، پرومکس ، مکس و.. در خانه بپردازیم.

 

مراحل کلی تعمیر سشوار فیلیپس ، بابلیس و..

۱- سشوار را از برق بکشید.

۲- اگر سشوار دارای کاور یا محفظه ای در پشت آن است جدایش کنید.

۳- می توانید با یک گوش پاک کن یا انگشتتان گرد و غباری را که بر روی این محفظه گرفته است پاک کنید.

۴- حالا این محفظه را به جای خود برگردانید.

۵- از یک پیچ گوشتی برای جدا کردن پیچ های سشوار استفاده کنید.

۶- از یک دستگاه هوا برای خارج کردن هر زباله یا حتی مویی که درون سشوار قرار گرفته است استفاده کنید.

۷- از یک مولتی متر برای تست جریان هر کدام از سیم های سشوار استفاده کنید. اگر یکی از قطعات سشوار خراب بود باید آن را تعویض کنید.

این مراحل، ذکری کلی از نحوه بررسی و تعمیر یک سشوار بود. منتهی اگر آنقدر وارد باشیم که بدانیم مشکل سشوار دقیقا مربوط به کدام قطعه آن می شود بهتر می توانیم به رفع آن بپردازیم. اکثر سشوار ها دارای این چند قطعه اصلی هستند که در ادامه به شرایط بررسی و نحوه تعمیر هر یک از آن ها خواهیم پرداخت: سوییچ، فن، عنصر گرمایی و برش حرارتی.

  • لوازم ارایشی لوازم ارایشی